19.2.12

Μικρή πατρίδα, αγαπημένη....


Down to the Sea in Ships, 1922.  Dir.  Elmer Clifton.
Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
τα χρόνια μου είχαν ρίζες ήταν δέντρα
που τα 'ντυσε με φύλλα η καρδιά
και τ' άφησε ν' ανθίζουν μες την πέτρα
Landscape, Reflections, Animated Graphics, Animated Gif, Animated Gifs, Animated Landscapes, Landscapes, Nature, Keefers
Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
οι άνθρωποι που αγάπησα ήταν δάση
οι φίλοι μου φεγγάρια ήταν νησιά
που δίψασε η καρδιά μου να τα ψάξει
clouds
Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ
η νύχτα εσύ το όνειρο της μέρας
μικρή πατρίδα σώμα μου κι αρχή
η γη μου εσύ ανάσα μου κι αέρας
sea gull
Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει
σε όνειρα σ' αισθήματα υγρά
το μυστικό τον κόσμο ν' ανασάνει

Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ
η νύχτα εσύ το όνειρο της μέρας
μικρή πατρίδα σώμα μου κι αρχή
η γη μου εσύ ανάσα μου κι αέρας
gif

Ένα μελωδικό, μακρινό ταξίδι.. με την φωνή του Γιώργου Νταλάρα & Χρήστου Θηβαίου...
















Να έχετε μια όμορφη Κυριακή!!!

1 σχόλιο:

SweetMelody είπε...

My greetings from France!
After visiting your blog, I could not leave without putting a comment.
I congratulate you on your blog!
Maybe I had the opportunity to welcome you on mine too!
good day
cordially
Chris
http://sweetmelody87.blogspot.com/
and if you would like to know your blog!
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/