18.2.12

Η διαδικασία μου αρέσει!!!...



Ανεκδοτάκι... !!!

ψαρεμα-fishing-jokes

Δύο τύποι ψάρευαν.
Βγάζει ο πρώτος ένα ψάρι, το ρίχνει στον κουβά του, βγάζει δεύτερο, το ρίχνει στον κουβά.
Ο άλλος βγάζει ένα ψάρι, το απαγκιστρώνει, το ρίχνει πίσω στην θάλασσα, βγάζει δεύτερο, το ρίχνει στην θάλασσα.
Οπότε του λέει ο πρώτος:
- Ρε φίλε, γιατί τα πετάς, δεν σου αρέσουν τα ψάρια;
- Μπα, δεν μου αρέσουν τα ψάρια, η διαδικασία μου αρέσει.
- Αφού τα πετάς, δεν τα δίνεις σε μένα που έχω γυναίκα και οκτώ παιδιά;
- Σώπα ρε φίλε, οκτώ παιδιά, ε; θα πρέπει να σου αρέσουν πολύ τα παιδιά!
- Μπα, δεν μου αρέσουν τα παιδιά.
Η διαδικασία μου αρέσει!!!


1 σχόλιο:

J. F. M. M. είπε...

Greetings from Spain.
I am an amateur photographer and public blogs. The photos of my people are in:

http://zorita01.blogspot.com/

I hope you'll visit me.

Please send me the web rireccion pointer, thanks.