15.5.12

Όμορφα λόγια...


life-καλημέρα-good morning-ζωή-λόγια σοφά
Μη ζεις την ίδια μέρα 365 φορές το χρόνο...

computer-καρδιά-πόνος-αγάπη-στιχάκια-λόγια σοφά
Δεν είν computer η καρδιά κουμάντο να την κάνεις
κι ό,τι πληγώνει και πονά στον "κάδο" να τα βάνεις...
Δεν έχει πληκτρολόγιο, πατάς delete και σβήνεις...
είναι "αγάπης" τράπεζα και εισπράττεις ό,τι... δίνεις...

ωκεανός-θάλασσα-ακτή-μοναξιά-λόγια-σκέψεις-στίχοι-ocean
Δεν μπορείς να ανακαλύψεις νέους ωκεανούς,
 αν δεν έχεις το κουράγιο 
να χάσεις τη θέα της ακτής...

diamanti-love-διαμάντι-αγάπη-λόγια σοφά-δάκρυα
Τα δάκρυα είναι σαν τα διαμάντια...
Γι΄ αυτό πρόσεχε! 
Μην τα χαρίζεις σε ανθρώπους που δεν το αξίζουν!


4 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ.SUNSET είπε...

ωωωω τι ωραια λογια σου μπραβο σου για την αναρτηση

μου αρεσε περισσοτερο το πρωτο και το τελευταιο

φιλουθκια

anna είπε...

Ωραία τα λες.....με λόγια απλά.Μέσα σ'όλα αυτά,υπάρχει πάντα και δεν ξέρω γιατί,ένα....αλλά!!Φιλάκια.

αχτίδα είπε...

Εγώ θα σου πω με τη πείρα μου απλά τη λέξη..ΖΗΣΕ..ότι έρχεται καλό η κακό έχει το λόγο του που έρχεται..μία εμπειρία αλλωστε αυτό είναι η ζωή γλυκιά μου..συνεχής μάθηση..σκαλοπάτια εμπειριών..Αρκεί στο γέρμα της ζωής σου να μπορείς να πεις: ΕΖΗΣΑ!

me logia apla είπε...

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια... Χαίρομαι που σας άρεσε η ανάρτησή μου! Δελφινάκι, ευχαριστώ <3!!! Άννα έχεις δίκιο... το "αλλά" υπάρχει πάντα... Αχτίδα, σπουδαία λέξη, η λέξη ΕΖΗΣΑ!